הקשר בין הפרעות שינה לסוג המזרן שישנים עליו

יש מגוון רחב של בעיות שינה, החל מהתעוררות פעמים רבות בלילה, דרך אי יכולת להירדם ועד ליקיצה מוקדמת. יכולות להיות לבעיות השינה גורמים רבים, אך אם הן נבדקו ונשללו, ייתכן מאוד שיש בעיה במזרן שלכם. הקשר בין הפרעות שינה לבין איכות המזרן הוא מובהק – ככל שהמזרן איכותי יותר ותומך יותר בגוף, כך השינה היא עמוקה ואיכותית יותר. מסיבה זו, מומלץ להשקיע בקניית מזרן איכותי.

סימנים לכך שהמזרן הוא הגורם להפרעות השינה שלכם

יש מספר דברים שיכולים להצביע על כך שהמזרן שלכם הוא זה שמונע מכם שינה איכותית:

  • צורת הגוף נשארת על המזרן – אם אתם מרגישים שקעים במזרן כאשר אתם עוברים בין תנוחות במיטה, או שאתם רואים את צורת גופכם כאשר אתם קמים מהמיטה, זהו סימן שהמזרן אינו גמיש מספיק. כשצורת הגוף בתנוחה מסוימת נשארת על המזרן, לא ניתן להרגיש בנוח באף תנוחה אחרת, דבר שיכול להפריע לשנתכם.מיטה טובה
  • קשה לכם למצוא תנוחה נוחה – אם אתם מתגלגלים במשך זמן ארוך במיטתכם עד למציאת תנוחה נוחה ואין לכם בעיה רפואית הגורמת לכאבים, כנראה שהמזרן פשוט לא טוב עבורכם. עם מזרן טוב, מציאת תנוחה שינה נוחה להירדמות היא עניין של דקות ספורות ואף פחות מכך.
  • מזרן קשה מדי או רך מדי – לעתים אתם כבר כל כך רגילים למזרן שלכם עד שאינכם שמים לב שמדובר במזרן רך או קשה. כדי לדעת שהמזרן הוא רך מדי או קשה מדי, כדאי לשמוע את התגובות של הסובבים לכם לגבי מזרנכם. עם זאת, לעתים אתם פשוט אנשים שאוהבים מזרן רך או קשה במיוחד.

הדגשים לבחירת מזרן איכותי

אם הבנתם שהפרעות השינה שלכם מקורן במזרן, הגיע הזמן לקנות מזרן חדש ואיכותי. יש כמה דגשים בנושא. ראשית, חשוב שהמזרן יהיה נוח, פשוטו כמשמעו. שנית, חשוב שלמזרן תהיה מערכת גב שתדאג לתמיכה אורתופדית. ושלישית, חשוב לבחור במזרן שמיוצר על ידי חברה מוכרת שתספק לכם אחריות מלאה.

דילוג לתוכן